en chill fredagkväll

Jag Johanna Hanna & Julia drog iväg och satte oss på udden ute i vattnet mellan broarna vid Frösön och stan. Sjuk mysigt var det, och vi skrattade jävligt mycket.
 
Rebecca: Jag vill smyga på dom där gåsarna!
Johanna: Gjorde du?!
Rebecca: Nej? jag vill, jag har ju fan suttit här hela tiden!
Johanna: Jaha, jag märkte inte att du var borta!
Rebecca: Men ååh! -.-'






Som vanligt så ska jag komma med mina dåliga skämt som jag faktiskt tycker är skitroliga!
Det kom några små killar med typ två tjejer och satte sig bortanför oss.

Rebecca: Ska vi ringa dom där p12'orna?
Hanna: Hur då?
Rebecca: Jag har deras nummer! (bilden)



Hahah sen såg vi det där peddot som stog och fotade statyens ass! Hur normalt är inte det då? :o HAH!


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Fina bilder :)

2010-07-17 @ 15:23:26
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0