Svar på era frågor..



Postat av: Jesper Westlund

Tycker du om godis? :)

Ja, jag tycker om godis men jag ska försöka sluta! äter hellre vindruvor och melon! ;D


Postat av: Mogen man på 43 år

Vem är du?

Ja vem fan är jag? ;o  maybe a random who came from nowhere?


Postat av: Lina

skulle du kunna vara otrogen?

Nope! skulle aldrig ens kunna tänka tanken att vara det!


Postat av: timperkristianmagneringsethwikman

Är du fortfarande lika kär i mig som du var när vi började skolan?

Tim jag är alltid kär i dig, det vet du mycket väl :$ tihi

 

Postat av: hihi :)

-skulle du kunna ta kort på dig och dina snyggaste kläder ( du tycker om) ta ett kort och lägga upp på bloggen:)? Ja, det kan jag faktiskt göra.


-Vad är din åsikt om fjortisar? Jadu, vissa är jävligt störig, men så länge dom inte är i vägen och stör mig så får dom göra vafan dom vill.


-vilken är din favorit blogg? Min favorit är nog Egoina faktikst :)
kram, på bästa bloggen :)


Postat av: Christian

När fick du din mens?:D 

hmm...Dagen efter nyår för typ 3 år sen tror jag det var? ;O


Postat av: Data nörd :)

-hur ofta onanerar du? Ehm..vet faktiskt inte? Inte så ofta iallafall :)


-Har du haft några lesbiska händelser i ditt liv ? :) Nja kan jag inte påstå, det ända är väll att jag har pussat en tjej? ;p


-Är du sex fixerad när du är med killar? :) Nej det är jag inte(:  Kanske bara lite när jag är med min pojkvän ;)


Postat av: Saaaaaaam

Gillar du skolan? :)

Nej faktiskt inte, är ganska skolless! Men jag försöker kämpa på ändå!

 

Postat av: SoftarN

Brukar du ha ost på ditt huvud? 
Har du någonsin hoppat från ett berg & samtidigt käkat inlagd gurka!

Ja såklart! Det är min vardagliga sysselsättning! (y'


Postat av: Anonym

kan inte du ladda up en bild på dig och din kille :) en ny bild

Självklart kan jag göra det! Men måste ta någon ny bara :D


Postat av: Ebba

hur många läsare brukar ni ha i veckan?

I veckan? vet inte.. men jag har mellan 200-300 per dag iaf.


Postat av: Hampus

När började du med en egen blogg?

Jag började med denna blogg för snart en månad sen.

 

Postat av: Hemlig bög :$

Hur många rosa string haru :$ ?

Jag använder string väldigt sällan, så 0. Har faktiskt inga rosa! :)

 

Postat av: Ebba

kan du göra en topp 5 lista på kändis bloggar du läser?

Jajjemän! Det kan jag fixa någon gång.


Postat av: timna

-vill du hitta på nåt med mig när du kommer hem? (aaa)

Självklart att jag vill!
- vad är din favis mat?

Jag vet inte ;O  Jag tycker om väldigt mycket! JAG ÄLSKAR MAT
- hur mår du just nu :D
occcch, SAKNAR DU MIG?? :D

Jag mår faktiskt bra! OCH JAG SAKNAR DIG JÄTTE MYCKET TIMNA!!<3


Postat av: fåret shaun

får får får? nej får får lam

Exakt! Hängde ni andra med på den där? ;)


Postat av: Sara

är du bra på engelska? :D

Haha, fuck you!.. närå;D

Jag är inte så jätte bra på engelska! och det vet du sara! :D


Postat av: Anonym

Hur många gånger har du haft sex ?

Jag räknar inte? Lite svårt när man har pojkvän kanske.

 

Postat av: All

Har du sugit av ngn ?

Yes, det har jag.

 

Postat av: Per "päran" karlsson

kan du ta ett kort i glansiga leggings och ett linne?
snälla, har alltid funderat på om du passar i det :p

Faktiskt så har inte jag några sånna leggins, jag är ingen som känner att jag måste köpa allt det som andra har?

 

Postat av: totteboi

Vad tycker du om http://nomakeup.se ??

Jag tycker ingenting, för jag vet inte vad det där är för blogg ens? Ledsen att säga det men jag har aldrig sett den förut ;p



Postat av: kungen

Tja becca;D 
När fan ska du göra slut med din kille? ;)

Tjena! Jadu, jag har inga planer alls på långa vägar att göra det;p

Postat av: Kungen

tja becca ;D 
skulle du komma till karlstad för att träffa din dröm kille ? :D

Tja igen! Ja om min dröm kille hade bott där så! Men nu är det ju så att han bor i Sundsvall:D

 

Postat av: Anonym

aha glöm att jag ställer en fråga, vänta i onödan :OOOOOOOOOO

Gör inte det då (: Du har en egen vilja! :D


Postat av: Anonym

1. när du köper saker, kan inte du lägga ut de på bloggen då, skulle vara kul att läsa lite om mode och kläder och sånnt också

Absolut, det kan jag göra.

2.kan du visa ditt favorit kläderplagg/skor i bild - Ja

3. kan du visa din favorit accecoar (stavning) i bild - Ja

4. kan du göra ett videoinlägg nångång? - Ja

5. kan du göra ett sminkinlägg nån gång? - Ja

6. kan du göra nån hårvideo nån gång? - Yees, efter att jag har klippt mig igen:)

7. hur sminkar du dig? - faktiskt så sminkar jag mig inte så ofta längre, men brukar vara puder och mascara oftast :)

8. vad använder du för smink? - Puder och mascara, när jag ska ut på helgerna så använder jag mascara, eyeliner, foundation, puder, rouge :)

9. har du färgat/tånat håret nån gång?, isåfall vilken slags färg använder du då? (vilket märke)
Ja, jag har gjort det ett antal gånger, och jag gör det faktiskt hos frisören för bästa resultat :)


10. har du löshår?

Nej jag har INTE löshår, och har aldrig haft. Det är mitt ÄKTA hår.

11. hur många år är du? - Jag är 16.

12. när blev du och jesper tsm? - Vi blev tillsammans det 24 april 2010


Postat av: Anonym

hur strular man? - Alla har sina olika sätt.
hur strular du? - Först håller jag fast hans huvud, sen slickar jag honom i hela nyllet, och spottar honom i ögonen!


Postat av: Pontus

Vad är viktigast, att älska eller bli älskad?

Jag tycker båda är lika viktiga! Eftersom jag vill bli älskad, och den som älskar mig lär ju också vilja bli älskad? så båda är lika viktiga! :)

 

Postat av: i

är du ball eller fräsig? o.O

Jag är allt som är bra! :D


Postat av: jocke

vem vare som kasta?

Jag vet inte? Inte fan vare då jag iaf!

 

Postat av: Anonym

hur många kycklingklubbor får plats i din mun?:)

Jag har ingen aning :O Vart sugen på att testa det nu! :D




Kommentarer
Postat av: data nörd

"Data nörd" särskriver som in i helvete.

2010-08-06 @ 01:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0