svar på frågorna

Postat av: makkan pwn
när kommer p-rullen?
Potatis rullen kommer när grillen är klar:)

Postat av: anonym
har du o jesper haft sex?
sex? vad är det?

Postat av: Moster
När kommer du ner o hälsar på igen??? Pöss
Jag vet inte än, vi får planera nått framöver:)

Postat av:
är du oskuld?
jag satt på din anka igår :$

Postat av: SIMONLICIOUS
Varför snodde du Jesper ifrån mig?
Fuck you! han är miiin!

Postat av: LoL
när hade du 6 senast?

Ja igår antaglingen? Eftersom jag satt på den där's anka

Postat av: pandan
haft en trekant eller med fler någon gång?
hånglat med en tjej?
har du hårförlägning?
tycker du att simon, christian och marcus är snygga?
grym blogg förresten!
jag råkade kasta sönder min trekant när jag var liten;(
slickar alla tjejer jag ser i trynet varje dag!
NEEEEEJ! ingen hårförlängning-.-
Efternamn på dem?
Jag vet! den är bäst ;)

Postat av: systra di
hur ska du kunna klara dig utan dator? :O
Men jag får ju en ny i morgon:D

Postat av:
hur kan jesper vara tillsammans med dig,

du är så ful och han så snygg
Ja,fyfan!  Synd att du är min spegelbild så jag också måste se något hemskt varje går jag kollar i spegeln ;(

Postat av:
man ser attt du har löshår
Ät mask!

Postat av: j
ska ni lägga ner rebbowigger bloggen ? älskade era filmer , fast den här bloggen är också bra :D
Vi har ett uppehåll just nu för johanna är i USA och jag i Sundsvall.

Postat av:
gillar du sex?
vart köper du dina kläder?
vad vill du bli när du blir stor?
tycker du att din kropp är fin?
vill du ändra nån kropsdel? isåfall vilken?
vad brukar du och jesper göra när ni är ensam hemma?
ja, men det är skönare att bajsa! ;o
Beställer oftast mina kläder
Jag vill bli en flygande bajskorv, närå men frisör och ambulans sjukvårdare.
Jarå, men vill ha mer fett på benen!
Min magen:)
Leka inte nudda golv :D

Postat av: sandra
varför är du så snygg?
känns det bra på din skola?
saknar du lit?
kan du göra en videoblogg? :D

För jag har fått snyggheten av dig!
Jafyfan:D
Ja litegran:)
Ja det kan ja;)

Postat av:
Är du rakad?
Kött och potatis?

Postat av: m l ä
när kommer du och äter maddes köttgryta? :D
Åh! fan vad den är god, måste göra det snart!!

Postat av: woop woop
kan man falla uppåt?
Om man hoppar neråt med huvudet först så man är upp och ned blir det som att man faller uppåt (i)

Postat av: Saam
Vad heter du i mellan namn? (A)
Jag heter Eva i mellan namn hahah, har namnsdag på julafton (y'

Postat av:
Hur får du så fint hår?
beror på hur du menar;p med frillan eller håret i sig.
Men har oftast håret uppsatt i en knut odch gör inget med det å då slits det inte:)

Postat av: Jannice
har du sugit av nån?
vilken mat gillar du mest?
vem är nån? känner ingen som heter så?

Postat av: ida
Är de inte jobbigt att flytta från din familj i östersund, hit till sundsvall? (ifall dom inte har flyttat med dvs)
Grymt skön blogg & väldigt rolig att läsa (:
Lite faktiskt, men skönt att komma bort från Östersund! Men får hälsa på dem på helgerna

Postat av:
vilken linje går du ? :)
Jag går frisör på JohnBauer :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

palla skriva frågor när du ändå inte svarar seriöst...

2010-08-30 @ 16:32:00
Postat av: sandra

bra nu har du lovat :D

2010-08-30 @ 17:48:38
URL: http://sanndrews.blogg.se/
Postat av: Ackelina ♥

Hej allt bra idag? :)

2010-08-30 @ 21:44:57
URL: http://ackelina.webblogg.se/
Postat av: en arg läsare

fjantigt att svara oseriöst.. slutar läsa denna

2010-08-31 @ 19:20:05
Postat av: ida

Okeyokey, kan jag förstå till visso!

Fast skönt att du får träffa dom helgerna iaf =)

2010-09-01 @ 20:18:23
URL: http://idaaltti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0