salongen hela dagen

Idag var vi i salongen hela dagen och fick lära oss tvätta hår (vilket vi fick göra på varandra)
Sen fick vi föna håret, och på eftermiddagen skulle vi göra frisyrer på varandra, roligt var det iallafall.
Efter att jag och Jesper kom hem från skolan så tog jag en Ipren och sendan somnade både jag och Jesper i soffan.
Kvällen ser likadan ut som den gjort hela veckan, vilket är:
Kommer hem från skolan- sätter oss vid en varsin dator (idag sov vi ist) - äter middag - datorn igen - kollar på Fångarna på fortet kl 20.00 & käkar popcorn - fixar inför kvällen och går till sängs vid 22 tiden.
Jag skojar inte, våra dagar ser ut såhär iaf denna vecka, man är verkligen as trött när man kommer hem från skolan. För vi kliver ju upp ca 06.00-06.30 varje morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0