Blodsocker anfall på tåget

Jag och Jesper klev upp i morse för vi skulle ta tåget hem till Östersund kl 10.25.
Vi hade tagit med 2 filmer på datorn också som vi kunde kolla på medans vi åkte, och när det var 30 minuter kvar tills vi var framme så svimmade och små krampade min älskling helt utan förvarning (blodsocker anfall tror vi), ganska hemskt men innan jag förstod vad som hände så trodde jag först att han bara skojjade med mig, men det gjorde han inte så jag lyckades hålla mig lugn och få liv i honom igen men han var jätte blek i ansiktet och blå om läpparna. Sen mådde han inte alls bra så medans han pratade med en sjuksköterka från mammas jobb i telefon så började han spy. Stackarn! Hemsk att det skulle hända på tåget!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackarn :( </3

2011-01-29 @ 18:06:41
URL: http://fanniehh.blogg.se/
Postat av: Tara

neej, ud vad heemskt ! :O

2011-01-29 @ 21:15:19
URL: http://tarajulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0