spela roll förfan!



Nyss var det ett jävla snack i klassen, typ fight mellan eleverna mot mentorn! 
Spela roll om man går och klipper sig i våran egna salong på lektions tid? det lär ju inte ta hela 3 timmar (så lång som lektionen är)
salongen förlorar ju bara kunder på att vi inte får gå dit. Jag kommer bara dra en /careface på om jag får ogiltig frånvaro just den timmen, man klipper sig inte mer än 2-3 gånger per termin! vad spela det för roll då? Lärarna kan säga emot, men det är mitt val, vad ska dom göra? ringa mina föräldrar och be dom säga till mig? visst, för då har jag redan gjort det! det är ändå mitt ansvar att ta igen det jag missat! ;)

Kommentarer
Postat av: RingN

Visa ord från en Vis flicka!

2010-09-24 @ 14:05:36
Postat av: Kristin

Sv: Tack så himla mkt snygging=)

2010-09-24 @ 14:39:58
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0