Svar på frågorna

Postat av: Hannah! :D
Varför har du så snygga kläder? :)
Har du löshår?

Antagligen har jag snygga kläder för att jag köper snygga och inte fula kläder?
Och jag har INTE löshår.

Postat av: Sergei
Hur länge har du och din kille vart tillsammans?
Vi har varit tillsammans i 5 månader 2 veckor och 3dagar


Postat av: shmeear
hur många cheeseburgare kan du få in i munnen samtidigt? :))
Kanske 50 stycken? 51 om jag har stretchat käften dagen innan.


Postat av: Fisk
Varför kan man köpa en dildo för 99kr till höger?
För att du kanske behöver en?

Postat av: ida
hur känner du ali k ? :D

Jag känner honom inte..det är han som känner mig. närå! men han går i Jesper's klass.

Postat av: Anonym
hur lärde du känna christoffer bergström och christian borg?
Vet inte, hände av en slump?

Postat av: Anonym
saknar du johanna när hon är i usa??? :D VA VA VA <3
JAA! såklart jag gör, saknar min johanna jätte mycket:D<3

Postat av: Anonym
varför är du så söt / din baby samar
För att du ska kunna titta på mig när du är sötsugen baby ;)

Postat av: Hannah
Vad ska du ha för vinter jacka?
Kan du iinte göra några mer crazy video?
Vilket år på frisör linien går du?
ÄLSKAR DIN STIL JAG SKULLE VILJA VARA DIG!!
Kommer bild på min jacka längre ner.
Visst kan jag göra en till video.
Jag går 1 året på frisör.

Postat av: mimmi
hej, hur kom du på idén att du ville börja blogga? :)
Jag har bloggat i typ 1 år nu, men denna blogg är ganska ny, och innan bloggade jag med rebbowigger och gjorde filmer så vi ville bjuda på oss själva och startade en blogg.

Postat av: johanna
bor du och din pojkvän tillsammans i en lägenhet?
hur gammal är du & hur gammal är han? :-)
Vi bor inte i en lägenhet utan vi bor hemma hos föräldrarna, men vi flyttar snart hoppas jag.
Vi båda är 16 år

Postat av: sandra
trivs du bra i sundsvall? elr har du någon gång funderat på att flytta tillbaka hit? :)
FLER videoinlägg taaackk! :D
börja med dagens outfit, snygging!
Jag trivs bra i Sundsvall, efter skolan kanske jag flyttar tillbaka..vem vet;)
Ja vi får se vad som händer med dagens outfit och så.

Postat av: aaaaa
bor du i sundsvall eller östersund(?) nu? och om i sundsvall isåfall vart?
Jag bor i Söråker som ligger ca 3 mil utanför Sundsvall.

Postat av: sandra
kan du visa en bild på din nya jacka? :)
Så ser min jacka ut, fast min är vit och inte svart :)


Postat av: karruu
Hej rebbizzzz, vad tycker du om mig?(a
vet att du älskar mig men alltså a
KRAM DIN FULISKOMPIS
Hej karruu, jag tyker at du är en snel kåmpis.
Postat av: Anonym
tycker du åldern spelar stor roll?
ehm, ja det beror på vad du menar, i et förhållande så tycker jag inte det.
Eller ja lite då kanske, inte så bra om en 12-åring är tillsammans med en 25-åring kanske.

Postat av: julia
tycker inte du att det var lite för länge sedan vi sågs nu?
för det tycker jag!
Jo det tycker jag! vi måste bestämma något framöver.
Postat av: Malin
Vad heter din allra bästa vän?
Jag kan inte peka ut den exakta, för jag har några. Men dom som står mig närmst är:
-Jesper, Sara, Bettan, Johanna, Philip, timna och min mamma

Postat av: elin
favorit affär?
Beställer helst kläder, men annars äre WESC och kanske palt (den nya)

Postat av: 17 år och ung mamma
använder du löshår eller är det ditt äkta hår ?:)

Det är mitt äkta hår, rakt igenom :)

Postat av: M
brukar du slåss mycket med tjejer?
för du ser så tuff ut haha aah konstig fråga:) fast nää
Jag vet.. jag är fett cool! Men haha nää jag brukar inte slåss mycket med tjejer.

Kommentarer
Postat av: sandra

äntligen :)

2010-10-11 @ 17:51:36
URL: http://sanndrews.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, du har löshår.

2010-10-11 @ 20:41:43
Postat av: Jennifer

Tjenna :)



Sv; tack så mycket, detsamma! Ska försöka aktivera mig lite mer men jag är så förbannat lat och har sämst fantasi haha!



Kollade igenom lite av de frågor du fått. HAHA säger jag på vissa frågor men fullkomligt älskar dina svar haha! :)



Kram Jen

2010-10-12 @ 16:50:14
URL: http://nozlihn.blogg.se/
Postat av: josefine

fin jacka ;)

2010-10-12 @ 20:32:19
URL: http://josefinejirhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0