...

Den bästa längtan i mitt liv var att äntligen få göra det man har sett fram emot så länge och planerat i månaders tid. Efter att jag besvarat många frågor och trott allt var klart så kommer det i sista sekunden och man får känna sig hemsk. Istället för att få höra att folk är glad för min skull för att jag äntligen ska få göra det jag drömt om i snart 1 år så blir det massa frågor och påhopp, trodde folk hade bättre tankar om mig. Och hur mycket man än förklara så är det ingen som riktigt har förstått förutom min mamma och lillebror?
Folk tycker inte lika om allt, men man kan ta illa upp och bli ledsen för något som inte är så stort. Vilket jag blev i detta fall.
Men nu bryr jag mig inte längre, för det spelar ingen roll vad jag säger ändå. Jag har en pojkvän som jag älskar, och jag ska åka till skåne och träffa min bästa vän som är en kille. Så nu får fan folk tänka, tro och säga vafan dom vill om detta. För jag SKA dit och ha så jävla roligt! skulle fan kuna forstätta skriva så jävla mycket om det här men pallar inte för då orkar ingen läsa! Vet knappt själv vad jag har skrivit. Så nu har jag torkat mina tårar och ska sova!


Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt! :D

2010-07-19 @ 03:22:00
Postat av: Linda

de e bra becca du ska göra va du vill :) bry dej inte va nån annan säger<3

2010-07-19 @ 12:51:07
URL: http://tupacmakavelishakur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0