tillbaka..

fan har inte alls haft tid för att blogga pga olika saker, men nu ska jag börja igen.
Kom nyss hem från stan efter att jag och pappa skjutsade in Crycka (två luffare Johanna och Matilda stod och liftade efter vägkanten så vi plockade upp dom också). Så nu sitter jag hemma själv och väntar på att Sara ska komma hit, för vi ska snacka om lite saker som hänt den senaste tiden och även hitta på något skojj medans alla andra är på yran.
Men här kommer lite bilder som jag inte hunnit lägga upp än sen veckan.


(jag och min söta lillebror)

Tim när vi satt och fikade på kärnan med Elin.

Cleana skor som jag och Elin hittade på Stadium, typ sjömans skor?

Emma, Timna och jag nere i badhusparken.

Danielle som alltid är så otroligt jävla snygg när hon tar kort på sig själv med andras kameror! :D

Danielle och Crycka


Kommentarer
Postat av: dainnelle

fan vad snygg jag är ;D

2010-07-31 @ 18:42:42
URL: http://danielleelvbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0